KVALITETSPOLICY

Introduktion
Kvalitetsarbetet i Etm4u bedrivs som en integrerad del av affärsverksamheten. Syftet med denna policy är att beskriva Etm4us förhållningssätt att arbeta med kvalitetsfrågor.

Kvalitetspolicy
Etm4u strävar efter att överträffa kundernas krav och förväntningar. Våra kunder ska känna sig säkra på att de får rätt produkt vid rätt tidpunkt och att vi erbjuder dem produkter och tjänster av bästa kvalitet till lägsta möjliga totalkostnad. Vi vill upprätthålla en god och professionell relation med våra ägare och säkerställa att alla medarbetare är engagerade i sitt eget och företagets kvalitetsarbete genom att göra ständiga förbättringar.

Organisation och ansvarsfördelning
Det yttersta ansvaret för kvalitetsarbetet vilar på den dagliga chefen och utförs utifrån de individuella arbetsbeskrivningarna.

Denna policy
Etm4u kvalitetspolicy fastställs vanligtvis av styrelsen en gång per år. Utgivningsdatumet och versionsnumret för policyn visas på första sidan. Den senast uppdaterade versionen av policyn kommer alltid att finnas tillgänglig på den gemensamma servern för Etm4u. Alla anställda på  Etm4u är ansvariga för att hålla sig uppdaterade med den senast reviderade policyn.